Właściwie każdy z nas pamięta ten moment z dzieciństwa, gdy zbliżał się początek roku szkolnego. Stresowaliśmy się przed poznaniem nowych nauczycieli, kolegów i koleżanek z pracy, przed nowymi wyzwaniami jakie nas czekają i tym, czy sobie jakoś poradzimy. Ale początek szkoły to nie tylko przygotowanie się psychiczne na nowe przygody, to także cała wyprawka, którą należy kupić, żeby być przygotowanym na zajęcia. W tym celu szło się do sklepu papierniczego i wybierało najróżniejsze artykuły biurowe- od zeszytów, przez ołówki, kredki, gumki, temperówki, piórniki i tak dalej, by włożyć wszystko do wybranego przez siebie tornistra i iść do szkoły całkowicie przygotowanym. Jednak materiały biurowe nie tylko potrzebne są dzieciom na ichniejszym drodze edukacji. W bardzo wielu sytuacjach zakupywane są do przeróżnego rodzaju biur architektonicznych, kancelarii- ogólnie miejsc pracy, gdzie stosuje się bloków kartek, czy drukuje się w ilościach hurtowych projekty czy pisma. Z całą resztą w każdym praktycznie domu potrzebne są zeszyty do notowania przynajmniej telefonów do przyjaciół, czy przepisów na pyszne ciasta. Artykuły biurowe są nieodłączną częścią życia, którą używamy praktycznie dzień w dzień dosłownie się nad tym specjalnie nie zastanawiając. W chwili obecnej spora większość czynności wykonujmy na urządzeniach elektronicznych, natomiast one nigdy nie zastąpią nam całkowicie kartki i długopisu, do których jesteśmy przyzwyczajeni. To taki odruch dość bezwarunkowy, że gdy pragniemy wspomóc działanie naszej pamięci sięgamy po kawałek kartki i długopis, aby zapisać to, o czym posiadamy nie zapomnieć.
Zobacz: Durable.